Sabtu, 22 September 2012

maafkan aku



Maaf kan aku
By: nikodemus niko

Ketika ku termenung......
Di tepi pantai ini.............
Ku dengar suara gelombang merdu gemuruh...........
Mengingat sebuah peristiwa....
Yang mambuat aku ketakutan...............

Oh........
Tidak, jangan hampiri aku...............
Biarkan ku sendiri di pantai ini...................
Jangan datang pada ku...................
Engkau penyebab tenggelam hidup ku................

Ku tatap pantai ceria itu..............
Bercahaya lembut membakar kulit ku.........
Ku pandang masa yang terang.........
Seolah datang menghampiri ku..........

Di pantai ini.................
Masa lalu buruk ku, aku kubur dalam-dalam..............
Ayah, ibu maafkan aku..............
Aku ingin kembali putih..............
Seputih salju..............

Tidak ada komentar:

Posting Komentar